Detaljeret workshop-program for The Regulatory Journeys 1. workshop
Den Regulatoriske Rejse
Kick-off for Health Tech Start-ups
Dato og Tidspunkt: 20.9.2022, 09.00 – 16.00
Sted: COBIS, København N
Deltagere:
- Virksomheder eller start-ups udvalgt til programmet
- Regulatoriske konsulenter og stakeholders fra start-up økosystemet
- Business acceleratorer
Dette et kick-off- event ind i den regulatoriske rejses forløb. Konceptet er målrettet teams og start-ups, som er i den tidlige udvikling eller idéudviklingsfasen af et produkt eller en software til sundhedsindustrien. Formålet med programmet er at forsyne holdene med den nødvendige grundviden om regulatoriske krav, så de hurtigere og lettere kan komme ind på markedet. Konceptet kombinerer digitale trænings- og coachingmetoder, som vil blive introduceret på dette event og over de to efterfølgende måneder.
Da dette er første afvikling af programmet, vil deltagerne blive bedt om at give aktiv feedback til organisatorerne, som vil videreudvikle på programmet ud fra på den feedback.
PROGRAM
09.00-09.15 Kaffe
09:15-9:30 Velkomst, præsentation af programmet.
/ Signe Ulrik Holm, Danish Life Science Cluster
09.30-10.00 Diskussioner og interviews med start-ups om deres regulatoriske udfordringer, feedback, erfaringer, bump på vejen, forventninger.
/ Christian Waarst, Accelerace
10.00-10.15 Præsentation af den regulatoriske rejses servicekoncept, digital + træning + workshop coaching. Diskussion.
/ Heikki Pitkänen, Lean Entries
10.15-10.30 – – Pause – –
10.30-12.00 Regulatoriske krav i Health Tech som en forretningsfordel, 1. del.
Hvad skal man fokusere på fra start? Spørgsmål & Svar.
/ Heikki Pitkänen, Lean Entries
12.00-13.00 Frokostpause
13.00-14.00 Regulatoriske krav i Health Tech som en forretningsfordel, 2. del.
Spørgsmål & Svar.
/ Heikki Pitkänen, Lean Entries
14.00-15.00 Træningssessioner med konsulenter: Den realistiske regulatoriske plan i din forretningsplan
15.00-15.30 Kaffe & feedback fra deltagerne. Forventninger til programmet?
15.30-16.00 Overgivelse af værktøjerne og planlægning af de næste to måneder. Afrunding.